Eesti English Russian Finnish
Tootjad:
 

Tooted



KKK - Korduma Kippuvad Küsimused

Vaata ka Omniva ja SmartPOST täitmise ja tühjendamise aegu...

 

Kuidas näha hindu toodetel?

Tuleb registeeruda kasutajaks (üleval kodulehe ääres on link "Registeeru kasutajaks"), mis on imelihtne. Ei küsita rohkemat, kui Nimi ja E-post. Samuti ei ole vaja oodata mingit kinnitust e-posti aadressile. Sisselogimine on peale registeerumist automaatne.
Kui te soovite tooteid iluteenuse osutajana, siis soovitame registeeruda end FIE või ettevõtjana (eeldab rohkem andmete sisestamist), et saada suuremaid soodustusi ja eripakkumisi.

 

Miks siin tooted nii soodsa hinnaga on?

Kuna oleme 90% oma tootevalikus olevate toodete maaletoojad ning ostame kaupu otse kaubamärkide esindajatelt või tootjatelt erinevatest riikidest üle maailma siis saame pakkuda teile alati parimaid hindu. Samas on meil ka igale tootele Parima Hinna Garantii, mis tähendab, et kui kuskilt on meiepoolt pakutavaid identseid tooteid võimalik osta soodsamalt, siis meid sellest teavitades saame 100% alati teha teile sama või olenevalt siis tootest, ka parema pakkumise.

 

Kes saab registeeruda kasutajaks ja mis see maksab?

Registeeruda saab kasutajaks igaüks. Nii juriidiline kui ka füüsiline isik. Registeerumise protsess on ülikiire ja Tasuta.

 

Kas internetis kuvatud hinnad on käibemaksuga?

Kõik meie e-poes kuvatavad hinnad on Eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
Väljaspoolt Eestit ettevõtjad, kes on käibemaksu kohuslased, saavad meilt kaupu soetada ilma käibemaksuta, lisades oma ankeedile välismaise aadressi ja seejärel VAT/TAX tunnuse.
Kui teil on käibemaksu kohuslase number lisatud, kuvatakse automaatselt kõik hinnad teile meie e-kataloogis ilma käibemaksuta juba enne ostukorvi lisamist.

 

Kuidas ja kas saan osta tooteid ning on neid võimalik ka kuskil näha või proovida?

"2 võimalust"
Meie esinduskauplused Tallinnas on avatud 7 päeva nädalas (vt. Kontakt lingi alt) või registeerides kasutajaks ja lisades toote ostukorvi ning sooritades tellimuse interneti teel.

Esinduskauplustest saate sooritada oste, proovida ja näha tooteid ka ilma internetis tellimust esitamata. Kõik kaubad kohapeal. Kaup kohe kätte!

Osta saavad meiepoolt pakutavaid tooteid kõik. Nii profesionaalid, amatöörid, salongid, kauplused ja e-poed. Müüme kõiki tooteid nii hulgi- kui ka jaemüügina.

Ettevõtetel soovitame enne ostu sooritamist registeeruda meie kliendiks.

 

Millal saan interneti teel tellitud kauba kätte?

Peale makse laekumist PRO Kosmeetika OÜ arveldusarvele saadame tooted välja meie esinduskauplusest 1-2 tööpäeva jooksul. Kullerettevõte Eesti Post AS toimetab kauba teile lähimasse postiasutusse 1-2 tööpäeva jooksul (Saadetised Eesti piires) ja 3-12 tööpäeva jooksul (Saadetised väljaspoole Eestit). Et kiirendada protsessi (peale meiepoolset kauba välja saatmist) võite iga järgneval päeval peale lõunat helistada "Eesti Post" oma asukoha postkontorisse ja küsida oma nimele või aadressile paki saabumist kas siis lihtpakina või tähitud kirjana.

Samuti saab meilt kaupu tellida kasutades Omniva või Itella SmartPOST pakiautomaatide teenust. Üldjuhul saate kauba kätte järgmisel või ülejärgmisel päeval soovitud pakiautomaadist.
Kui kaup ei ole Teile kohale jõudnud 2 tööpäeva jooksul peale "Tooted saadetud välja" teate saamist e-postile, siis palume ühendust võtta meie klienditeenindusega. Kontaktid meie kodulehel "KONTAKT" lingi all.

Palume enne tasumist kontrollida, et soovitud tooted on tellimusel ning arve saaja ja kauba saatmise aadress õige. Juhul, kui soovite olemasolevat tellimust muuta, saate teha uue tellimuse või siis saata meie klienditeenindusse teade, milliseid muudatusi soovite sisse viia.
Kindlasti lahendame ka hilisemad pretensioonid, isegi kui see on tingitud kliendipoolsest tähelepanematusest.

 

Kas ma näen oma tellimuse makse laekumist ja selle staatust?

Jah. Iga päev kontrollitakse raamatupidajate poolt laekumisi. Kui laekumine on toimunud, siis märgitakse see sama tööpäeva jooksul enne kella 18.00 teie konto alla tellimustele staatuseks "Makse laekunid, pakkimine". Seejärel saadetakse samal tööpäeval ka kaup välja enne kella 19.00. Erandjuhtudel märgitakse laekumine järgmisel päeval või saadetakse kaup välja järgmisel tööpäeval. Kui kaup saadetakse teele, tuleb teile ka e-postile sellekohane teavitus.

 

Miks ei ole tooteid kätte saanud, kuigi tellisin mitu päeva tagasi?

Põhjuseid on mitu. Kui tellisite peale kella 16.30 ja teie pank on erinev meie omast, siis toimub laekumine üldjuhul järgmisel päeval. Seega saadetakse tooted välja järgmisel päeval või järgmisel tööpäeval. Kui kaup on saadetud välja meie esinduskauplusest, siis Eesti Post toimetab saadetise teile lähimasse postiasutusse 1-2 tööpäeva jooksul (Itella SmartPOST või Omniva teenuse puhul teiepoolt valitud postiautomaati). Seejärel saadab teile teate, et teile on saabunud pakk ja võite sellele järgi tulla postkontorisse, kandekeskusesse, Omniva või Itella SmartPOST automaati. Et kiirendada protsessi võite helistada oma postiasutusse ja küsida oma nimele saabunud pakki. Saadetised saabuvad postiasutusse iga tööpäev peale lõunat.
Tellimused, mis on teostatud või tasutud peale kella 17.00 saadetakse välja järgmisel tööpäeval, peale makse laekumist.

 

Kuidas saan teada, et kaup on minu postiasutuses, saab seda kiirendada?

Helistades Eesti Post AS infotelefonile 1661 või 661 6616 saate oma nime või saajaks märgitud isiku või ettevõtte nime alusel teada, kas kaup on teile pärale jõudnud. Kindlasti peate seda infot küsima oma
aadressi või postikoodi alusel omale lähimast kandekeskusest või postkontorist.

 

Kas tellides saan ka arve?

Arve saadetakse e-poest tellides teile e-posti aadressile. Samuti on arve koopia sisse logides sisevõrku teie konto "Tellimuste ajalugu" lingi all.

Kui soovite arvet kellegi teise isikule või ettevõttele kui endale, siis tellimust esitades ja kinnitades peale lehte "Kauba postitamise info" vajutage Edasi või Jätka, mille järel on leht nimega "Makse info". Seal on võimalik muuta neid andmeid vajutades lingile "Muuda aadressi". Kaup saadetakse ikka aadressile, mis on märgitud sellele eelneval lehel "Kauba postitamise info" all.

 

Tellides e-poest, kelle pean märkima makstes Makse Saajaks?

Makse saajaks peate märkima: PRO Kosmeetika OÜ
Kõik muud vajalikud rekvisiidid on ka meie "Kontaktandmed" lingi all ning samuti ka väljaststud arvel.

 

Mis saab, kui minu poolt tellitud kaup on laost otsas?

Kui teatud põhjusel ei ole meil võimalik teile tellitud tooteid saata, siis saadame koheselt teile e-posti aadressile sellekohase teate. Seljuhul on teil mitu võimalust 1. Tagastame puuduoleva toote maksumuse teie arveldusarvele,
2. Ootate toote saabumist lattu (teavitatakse tarneaeg) või
3. Asendatakse teie nõusolekul samaväärse või sarnase tootega.

 

Minu isikuandmete kasutamine

E-poes registeerimisel kliendi poolt sisestatud isikuandmeid kasutatakse tellitud kaupade saatmiseks (edastakse vajadusel ka kulleriteenust osutavale ettevõttele), müügiteenuse osutamiseks klientidele ning teiepoolsel nõusolekul ka PRO Kosmeetika OÜ poolt pakutavate teenuste ja toodete uudiskirjade saatmiseks.

 

Tegin tellimuse, kuid soovin sellest loobuda või seda muuta!

Kui soovite tühistada tellimuse, siis jätke see lihtsalt maksmata. Umbes 2-10 päeva jooksul saadetakse teile meeldetuletused, et arve tasumata ja seejärel tellimus automaatselt tühistatakse. Uusi tellimusi saate aga teha alati igal ajal ja ka samaaegselt kui eelmise tellimuse eest veel tasumata.

Tellimuse muutmiseks võite lihtsalt teha uue tellimuse, vana tellimus jätke lihtsalt tasumatta või saatke meile e-postile muudatuste soov ja teeme ise vajalikud muudatused tellimusel veel sama päeva jooksul.

Kui teete uue tellimuse ning toode, mida tellisite oli meil laos vaid 1tk võib vahest juhtuda, et seda ei saa uuele tellimusele lisada. Siis saatke meile sellekohane teade e-posti aadressil või helistage infotelefonil, mis töötab 7 päeva nädalas.

 

Miks saadeti mulle e-posti peale teade, et Tellimuse eest on Tasumata?

Kui meie raamatupidajad ei ole märganud teiepoolt laekumisi, siis saadetakse teile sellekohane lühiteade, peale mida 5-10 päeva pärast tühistatakse tellimus, kui ei toimu laekumist. Uusi tellimusi saate aga esitada igal ajal (samuti ka kui veel vana tellimus maksmata ja tühistamata).
Tühistatud tellimust saate küll ka hiljem tasuda. Tellimuse staatud muutub siis automaatselt "Makstud" staatuseks ja läheb pakkimisse.

 

Tegin makse kuid ei märkinud selgitusse tellimuse numbrit või ei sisestanud Saajaks PRO Kosmeetika OÜ nime!

Kui makse saaja nimi ei ole PRO Kosmeetika OÜ, siis laekub see teie arveldusarvele 1 päeval jooksul tagasi. Tehke kohe uus makse õigete andmetega.

Kui aga jätsite märkimata tellimuse või arve numbri, siis tuvastatakse teid kiiresti ka nime või makstud summa alusel. Ei ole põhjust muretsemiseks.

 

Sain kauba kätte, kuid pakend on katki!

Kõik saadetised pakitakse meie poolt väga korrektselt, vajadusel lisatakse vett vastupidavaid, pehmendavaid ja kukkumist kannatavaid materjale tellitud kauba ümber. Seega on tõenäosus, et kaup saabub tellijani rikutud kujul vägagi minimaalne.

Kui aga nii juhtub, siis teavitage meid 5 päeva jooksul peale kauba kättesaamist, et saite rikutud kauba. Vahetame kauba välja. Postikulud kanname teie eest.

 

Ei saa sisse logida oma kasutajatunnuse ja parooliga!?

Peale registeerimist olete juba automaatselt sisse logitud. Kui aga soovite eraldi sisse logida, siis minge uuesti meie esilehele ja sisestage uuesti kasutajatunnus ning parool, mis olite registeerimisel sisestanud.

Kui aga unustasite parooli või kasutajanime, siis vajutage sisse logimise kasti juures linki "Unustasin parooli" ja sisestage registeerumisel kasutatud e-posti aadress, kuhu saadetakse koheselt teile meeldetuletus andmete kohta.

Juhul, kui ikka ei õnnestu meie võrku sisse saada, siis teavitage meid koheselt antud probleemist e-posti või telefoni teel. Meie IT meeskond teeb kiiremas korras kindlaks põhjused ja korrastab süsteemi.

 

Ei saa kasutajaks registeerida, teavitab, et antud e-post on juba kasutusel!?

See tähendab, et sisestatud e-posti aadressiga on juba meie süsteemis kasutaja olemas. See võib tuleneda sellest, et olete meie ühes paljudes e-poodides kuskil juba end kasutajaks registeerinud või on seda keegi teine teie e-posti aadressi kasutades teinud.

Lihtne lahendus sellele on vajutada lingile "Unustasin parooli" ja sisestada e-posti aadress, mille järel koheselt saadetakse teile kasutajanimi ja parool e-posti aadressile.

 

 

 

EESTI SUURIM PROFESIONAALKOSMEETIKA HULGI JA JAEMÜÜJA

PRO Kosmeetika OÜ - Tunnustatud ja usaldusväärne ettevõte!
Info tel.(E-P): 600 1956; 558 7571